Διακόσμηση κουζίνας


Δεν ξέρω για εσάς,  αλλά εγώ περνάω πολύ χρόνο -υπερβολικά πολύ για την ψυχική & σωματική μου υγεία- στον νεροχύτη της κουζίνας! Και ενώ πολλή σκέψη και διάθεση έχει δαπανηθεί για όλο το υπόλοιπο σπίτι, αυτό το κομμάτι του Ασύλου -αυτό στο οποίο νοιώθω πως σπαταλάω τη νιότη μου!- έμενε πάντα αδιάφορο διακοσμητικά και συνήθως κατέληγε να είναι αποδέκτης "όσων έπρεπε να τακτοποιηθούν", ήτοι ακόμα περισσότερη "σπατάλη της νιότης μου"! Διακόσμηση κουζίνας λοιπόν και πιο συγκεκριμένα του χώρου δίπλα από τον νεροχύτη. Γιατί αφού θα φάμε που θα φάμε τα νιάτα μας μπροστά σε αυτόν, τουλάχιστον ας το κάνουμε κοιτάζοντας κάτι πιο όμορφο πέραν από τα βρώμικα πιατικά!


Όσο έφτιαχνα στο μυαλό μου την παρούσα ανάρτηση, αναλογιζόμουν όσες κουζίνες είχα δει σε πραγματικά σπίτια και σχεδόν όλες άγγιζαν μόνο την πρακτική πλευρά του θέματος. Λες και η διακόσμηση στην κουζίνα σταματά στο σχέδιο και χρώμα των ντουλαπιών, άντε και σε καμία γλάστρα με μυρωδικά σε ελάχιστες περιπτώσεις. Και όσο κι αν παραδέχομαι πως στον συγκεκριμένο χώρο η πρακτικότητα είναι το 99% του όλου θέματος, αυτό το 1% νομίζω πως αρκεί για να μάς κάνει να χαμογελάμε λίγο παραπάνω στο δωμάτιο που θεωρείται από πολλούς η καρδιά του σπιτιού. 


Δεν χρειάζονται εξάλλου πολλά για να ομορφύνει ένας πάγκος. Εγώ επέλεξα έναν συνδυασμό από μπρούντζο, ξύλο, πέτρα και φυσικά λίγο πράσινο, το οποίο δεν χορταίνω κόντρα στο λευκό των τοίχων!



Αντικείμενα που λογικά βρίσκονται στον χώρο της κουζίνας αλλά ξεπερνούν τον συμβατικό τους πρακτικό χαρακτήρα με όμορφα σχέδια και υφές: δίσκοι κοπής από ξύλο & πέτρα, μία vintage βάση κατσαρόλας σε σχήμα κουκουβάγιας, ένα μπρούτζινο μίνι ποτιστήρι (έρωτας με την πρώτη ματιά!) και κρεμαστές γλάστρες από το ταβάνι κι ο πάγκος του νεροχύτη είναι πλέον αφορμή για χαμόγελο!



Και το καλύτερο από όλα; Επειδή μου αρέσει τόσο πολύ, ο νεροχύτης είναι πλέον πάντα άδειος καθώς έχει γίνει δεύτερη συνήθεια να μαζεύονται τα πιάτα αμέσως μετά το πλύσιμο! 



Αν σάς ενδιαφέρει κάποιο από τα αντικείμενα, ακολουθούν οι σύνδεσμοι από όπου αγοράστηκαν:
Χάλκινο ρολόι τοίχου: ebay UK (παλιά αγορά)
Κρεμαστές γλάστρες & φυτά: ikea
Δίσκος κοπής πέτρα & ξύλο: at home
Δίσκος teakwood: at home
Μπρούτζινη vintage βάση κουκουβάγια: the odd owl - etsy
Μπρούτζινο μίνι ποτιστήρι: h&m 

Εσείς έχετε κάτι για να ομορφαίνει ο χώρος του νεροχύτη σας;

Την καλημέρα μου.

6 σχόλια:

  1. Είναι πολύ σημαντικό να έχεις ένα μέρος του πάγκου με αντικείμενα που σ'εκφραζουν και ανεβάζουν την διάθεση Δήμητρα μου.Εχω και εγώ υλικά όπως το μάρμαρο με τυπωμα τον φοίνικα, μικροαντικείμενα golde rose και ξύλο,φυσικά δεν λείπει το πράσινο.Οι φωτό σου είναι απίστευτα καλαίσθητες.Μια καλησπέρα και φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τι όμορφη συλλογή! Θα τα επέλεγα όλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Η αλήθεια είναι οτι όντως τρώμε τα νιάτα μας στο νεροχύτη. Το μόνο πράγμα που ομορφαίνει τον δικό μου είναι το παράθυρο αποπάνω. Πολύ ωραία εμπνευση τα διακοσμητικά σου! Ο δίσκος κοπής είναι έρωτας!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Λάτρεψα το συνδυασμό χάλκινο ρολόι-ποτιστήρι-μπρούτζινη βάση κουκουβάγια. Πραγματικά υπέροχος ο πάγκος της κουζίνας σου, φίλη μου. Πρόσφατα έβαλα εντοιχισμένη κουζίνα και ψάχνω ακόμη ιδέες για να διακοσμήσω τον πάγκο. Ευχαριστώ για την έμπνευση. Σε φιλώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Επιτέλους ένας ακόμα άνθρωπός που σκέφτεται τη διακόσμηση της κουζίνας! Όχι γιατί θα με βγάζανε τρελή στο τέλος! Υπέροχη δουλειά Δήμητρα! Την κουκουβάγια τη λάτρεψα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Και η κουζίνα σου αποπνέει,κομψότητα και γούστο Δήμητρα!!Ξύλο,λευκές,χρυσές πινελιές..υπέροχες!!Εγώ μάλλον παραμελώ την διακόσμηση της κουζίνας,ενώ παλεύω για να διατηρείτε ο νεροχύτης άδειος (άμα είμαι κουρασμένη δεν μπορώ να κάνω τίποτα,πρώτα ξεκούραση και μετά δουλειές)!!Καλό βράδυ Δήμητρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή